Home > Sectornieuws > Wacoal Europe introduceert digitaal platform voor partners
Wacoal Europe introduceert digitaal platform voor partners

Wacoal Europe breidt de ondersteuning voor globale partners uit met een nieuw digitaal contentplatform en een trainingsprogramma. 

Wacoal Europe introduceert digitaal platform voor partners

Wacoal Europe breidt de ondersteuning voor globale partners uit met een nieuw digitaal contentplatform en een trainingsprogramma. 

Met dit digitaal platform wilt Wacoal Europe nuttige informatie voorzien voor zijn partners over alles wat met ‘digitaal’ te maken heeft.

Na een periode van nauw samenwerken met retailpartners en leveranciers, koos Wacoal Europe ervoor om dit platform te lanceren en om op die manier digitale training te voorzien. Het bedrijf zag hierin een kans om hun partners digitaal te ondersteunen, zeker na de positieve reacties van deze laatsten.

Naast de b2b-website, de fit school en de bra fit training, hoopt Wacoal nu ook met dit nieuwe digitale project kennis te kunnen vergroten en haar partners te motiveren om meer digitale kanalen in te zetten voor hun zaak. 

Het platform zal er komen in het Nederlands, Frans, Engels, Duits, Spaans en Pools en kan dus door alle Europese partners benut worden. Gebruikers krijgen er toegang tot handige mediagidsen met verschillende categorieën, zoals hoe sociale media opzetten, gebruiken en beheren, hoe werkt betaalde media, hoe werken websites en SEO, .... 

Er zullen ook digitale bedrijfspakketjes verschijnen voor de merken Wacoal, Fantasie, Freya, Elomi en Goddess. Hierin zit beeldmateriaal op maat van websites, mailsjablonen en materiaal voor sociale media, zoals collectiebeelden, tekstjes die bij nieuwe leveringen en speciale pasvormen passen, enz.

Ann-Marie Manley, chef van Brand & Marketing bij Wacoal Europe vertelt: “Online actief zijn is zo belangrijk om de curve de baas te blijven. Wij waarderen de steun van onze retailpartners enorm en we zagen er dan ook een grote opportuniteit in om hen digitaal te helpen bij het promoten van onze merken. Het doel van onze digitale training is om zoveel mogelijk ondersteuning en content te bieden, zodat we samen onze bedrijven kunnen doen groeien.”

 
rss feed