Home > Sectornieuws > Nieuwe directie bij Beachlife en Cyell
Nieuwe directie bij Beachlife en Cyell

Het Nederlandse moederbedrijf Zulk BV, bekend van de merken Beachlife en Cyell, heeft een nieuwe directie: voor Beach House BV werd Marloes Heijmans benoemd tot Algemeen Directeur, terwijl María Aracil de rol van Algemeen Directeur voor Cyell BV op zich neemt. 

Beachlife
Nieuwe directie bij Beachlife en Cyell

Het Nederlandse moederbedrijf Zulk BV, bekend van de merken Beachlife en Cyell, heeft een nieuwe directie: voor Beach House BV werd Marloes Heijmans benoemd tot Algemeen Directeur, terwijl María Aracil de rol van Algemeen Directeur voor Cyell BV op zich neemt. 

De afgelopen twee jaar presteerden beide modemerken onder leiding van Algemeen Directeur Ella Wiersma en Commercieel Directeur Marloes Heijmans.

Ella Wiersma, Algemeen Directeur Zulk BV, treedt nu uit de directie. Door haar jarenlange expertise en toewijding bij de bedrijven, blijft Ella Wiersma verbonden aan Zulk BV met een adviserende rol. De leiding en eindverantwoordelijkheid worden nu per merk gesplitst om de verschillende merkidentiteiten optimaal te kunnen bewaken. 

Wat betreft Beachhlife zal Marloes Heijmans, met haar jarenlange ervaring in de (body) fashion-/sportbranche, zich volledig focussen op het verder internationaal op de kaart zetten van het merk. Dit wilt ze doen "door korter op de trends te zitten in de ontwikkeling van de collecties en focus te leggen op een perfecte pasvorm binnen een commerciële prijs/kwaliteit verhouding", aldus Marloes. Volgens haar zijn de consumenten tegenwoordig heel kritisch. "Ze willen verrast worden. Je moet een WOW-effect creëren om de consument tot aankoop over te laten gaan zowel offline via retailers en online." Tot oktober 2018 blijft Marloes Heijmans echter haar commerciële taken voor Cyell voortzetten.

María Aracil, expert in de mode-industrie met een speciale focus op badkleding, gaat met Cyell BV aan de slag. "Als een betrouwbaar merk willen we samenwerken met al onze retailers om te voldoen aan de hoge verwachtingen van de hedendaagse klanten en om te blijven werken aan innovatie en betrokkenheid", vertelt ze. 

Voor een indruk van de merken kan je terecht op www.beachlife.com en www.cyell.com.

 
rss feed