Home > Sectornieuws > Elomi viert 10de verjaardag in New York én online
Elomi viert 10de verjaardag in New York Ún online

Het merk Elomi ontstond in 2008 en is vandaag de dag fier op wat het al bereikt heeft. Om dit te vieren, werd er in New York een evenement georganiseerd met een waaier aan media, influencers en winkeliers uit de sector. Een preview van de lente-/zomercollectie van 2019 werd tentoongesteld en gasten kregen de kans om een pasmoment te doen en om Liesl Goodman te ontmoeten, de hoofdontwerper van Elomi.

Elomi
Elomi viert 10de verjaardag in New York Ún online

Het merk Elomi ontstond in 2008 en is vandaag de dag fier op wat het al bereikt heeft. Om dit te vieren, werd er in New York een evenement georganiseerd met een waaier aan media, influencers en winkeliers uit de sector. Een preview van de lente-/zomercollectie van 2019 werd tentoongesteld en gasten kregen de kans om een pasmoment te doen en om Liesl Goodman te ontmoeten, de hoofdontwerper van Elomi.

Volgens Goodman waren de voorbije 10 jaar bij Elomi enorm spannend. “In 2008 is het label gestart als een nieuw concept speciaal voor het vollere figuur, eerder dan voor doorsneematen. Het merk is ondertussen uitgegroeid tot marktleider in dit specialisatieveld en we proberen nog steeds meer en meer grenzen te verleggen en zoveel mogelijk te bereiken voor de grotere maten. Elomi streeft steeds naar vernieuwing en naar het ontwikkelen van trendy, perfect passende looks, die de drager aanmoedigen met het motto: “Live Limitless”.”

De 10de verjaardag van het label wordt gevierd in de marketingcampagne Live Limitless, die eerder dit jaar werd gelanceerd. De campagne focust op een diverse groep inspirerende influencers, die allemaal symbool staan voor vertrouwen, kracht en het verleggen van grenzen. Iedere maand zal één van hen de sociale media van Elomi overnemen en een kijkje in hun leven bieden. Zo werkten voorlopig onder meer Elle Valera, Ty Alexander Williams en Cece Olisa al mee.

Het merk is duidelijk nog niet uitgevierd: in november zullen er regelmatig gerelateerde berichten op hun sociale media verschijnen en ook retailers worden uitgenodigd om deze te delen.

 

 

 
rss feed