Home > Sectornieuws > 3 merken van Wacoal Europe genomineerd voor de UK Drapers Awards
3 merken van Wacoal Europe genomineerd voor de UK Drapers Awards

Voor het 28ste jaar op rij gaan de Drapers Awards uit naar de best presterende en meest vernieuwende modebedrijven. Dit jaar werden maar liefst drie merken van Wacoal Europe, de internationale leider op vlak van lingerie en badmode, verkozen tot finalisten.

Fantasie SS19
3 merken van Wacoal Europe genomineerd voor de UK Drapers Awards

Voor het 28ste jaar op rij gaan de Drapers Awards uit naar de best presterende en meest vernieuwende modebedrijven. Dit jaar werden maar liefst drie merken van Wacoal Europe, de internationale leider op vlak van lingerie en badmode, verkozen tot finalisten.

Voor het 28stejaar op rij gaan de Drapers Awards uit naar de best presterende en meest vernieuwende modebedrijven. Dit jaar werden maar liefst drie merken van Wacoal Europe, de internationale leider op vlak van lingerie en badmode, verkozen tot finalisten. 

Zowel Freya en Fantasie als Elomi maken kans op de award voor ‘beste lingeriemerk van het jaar’. Twee nieuwe nominaties gingen dit jaar uit naar Elomi en Freya, respectievelijk binnen de Influencer Marketing categorie en de Best Fashion Marketing Campaign.

Een korte schets van de drie merken die kans maken op de prijs:

Fantasie, dat dankzij haar fantastische pasvormen, kwaliteit en gevarieerde prijzen als topmerk wordt beschouwd. Het label is expert in het creëren van mooie lingeriecollecties voor vrouwen met een D+-cup en een vollere boezem. 

Freya, een lingerielabel voor de vollere buste dat zich inzet voor het maken van prachtige pasvormen die steun geven aan vrouwen met B- tot K-cup

Voor Freya was er een extra nominatie binnen de Best Fashion Marketing Campaign, dankzij haar podcastserie ‘When life gives you Melons’, gepresenteerd door model en radio-DJ Maya Jama. De serie bestaat uit 8 delen en behandelt alles van werk en leven tot seks en borsten. Gastvrouwen waren bekendheden als Gemma Cairney, Clara Amfo en Katie Piper.

- Tot slot Elomi, een merk dat gaat voor stijlvolle lingerie- en badmodecreaties, gericht op vollere vrouwenlichamen. Het merk is erg geliefd door haar combinatie van groot comfort en modieuze stijlen tot maat 115K.

Ook voor Elomi was er een nieuwe nominatie, ditmaal voor de Best Use of Influencer Marketing. Deze nominatie bekwam het merk door hun influencer evenementen in Londen en New York in het teken van vollere vrouwenfiguren, waar invloedrijke vrouwen als Callie Thorpe, Olivia Campbell, Danielle Vanier, Essie Golding, Georgina Horne and Alexandra Rosa aanwezig waren.

De winnaars van de awards zullen bekend worden gemaakt op 29 november in Londen. WAcoal Europe wordt verdeeld over 30 landen, met als overige merken Goddess en b.tempt’d. 

 

 
rss feed