Sectornieuws

Lingerieboetiek over te nemen in Brussel
Het betreft een mooie boetiek op een winkelstraat in Brussel: lingerie, badmode en confectiekleding.

Allereerste inspiratiesessie bij Naturana is een feit
Naturana organiseerde op 4 februari een allereerste inspiratiesessie voor haar klanten. Tijdens de sessie werd er uitgebreid de tijd genomen om retailers op de hoogte te brengen van hun nieuwe wintercollecties voor 19/20, gezien daar tijdens de beurs vaak minder tijd voor is dan gewild.

Onze sector in de bloemetjes: dit wordt Lingerieweek 2019
De Lingerieweek, ook wel de week waarin we samen met Fedelin onze sector volop in de bloemetjes zetten, nadert met rasse schreden. Maar wat kan je dit jaar verwachten en hoe zit het praktisch in mekaar? Aphrodite zet het voor je op een rij.

37ste editie van LingeriePRO: terugblikken én vooruitkijken
Zondag 27 en maandag 28 januari 2019 was de Antwerpse Waagnatie al voor de 37ste keer het middelpunt voor de branche van lingerie en bodyfashion. We blikken terug op LingeriePRO en kijken samen naar de toekomst.

Réjane De Groote algemeen directeur bij Bonneterie De Groote Belgium NV
Op 1 januari 2019 werd Réjane De Groote benoemd tot nieuw algemeen directeur van Bonneterie De Groote Belgium NV. Voorheen was zij meer dan 5 jaar actief als aankoopdirectrice binnen het bedrijf.

Het is weer bijna LingeriePRO!
LingeriePRO staat dit seizoen in teken van het motto 'Lingerie is the drug for me'.

Allen richting Parijs met onze gratis SIL-toegangscode!
Het Salon International de la Lingerie in Parijs staat deze winter in het teken van “Fall In Love with Yourself”. Overal wordt er ingespeeld op het 'houden van jezelf' door multifunctionele, elegante én tijdloze lingerie in prachtige stoffen en trendkleuren.

Lingerieweek 2019: zet je lingeriezaak in de kijker!
Wil je graag je troeven als lingeriedetaillist extra in de verf te zetten bij de consument? Schrijf je dan zeker in voor de Lingerieweek, die in 2019 voor de tweede keer doorgaat van vrijdag 8 t.e.m. zaterdag 16 maart. Samen sterk voor de zelfstandige lingeriesector!

Joop! lanceert lingerielijn
De Holy Fashion Group, eigenaar van de merken Strellson en Windsor en ook Joop! stapt de lingeriewereld binnen en richt zich op de lingeriespeciaalzaak.

Lingerie(PRO) is the drug for me
Hoe onderscheid je jezelf als ondernemer tegenover de concurrentie? Die vraag stellen winkeliers zich tegenwoordig dagelijks. Maar ook een modevakbeurs moet steeds vernieuwen om aantrekkelijk te blijven en voldoende bezoekers over de vloer te krijgen. Ook al ben je dan de enige lingerievakbeurs én vaste waarde sinds 2001 in België in deze sector.