Nieuws

Mey logo-relaunch voor het seizoen herfst/winter 2021
Mey staat aan de vooravond van de meest uitgebreide merkherlancering sinds 30 jaar. Binnen het kader van de strategische doorontwikkeling van het merk heeft Mey samen met het gerenommeerde merk- & designbureau Peter Schmidt Group uit Hamburg een compleet nieuw corporate design ontwikkeld. Dit betekent een volledig nieuwe presentatie: een nieuw corporate design, een nieuwe merkenclaim, herziene verpakkingen en, als hoofdbestanddeel, een nieuw, modern en toekomstgericht logo.

Bodyfashion Days voorjaar geannuleerd
De Vereniging Bodyfashion Nederland liet vandaag in een persbericht weten dat de Bodyfashion Days in Almere die voor eind januari/begin februari gepland waren, geannuleerd zijn. De organisatoren geven aan dat de strenge, huidige maatregelen en de crisistoestand het ongepast maken om in deze tijd een dergelijk event te organiseren.

Laat het niet hangen: een steuntje in de rug door Fedelin
Lingeriewinkels zijn terug open, en daar zijn we met z'n allen heel blij om:
- Klanten kunnen opnieuw genieten van persoonlijke service en advies
- Lingeriedetaillisten kunnen dit advies gepassioneerd uitdelen en daarmee doen waar ze in uitblinken.
- Maar ook wij, uitgever van lingeriemagazines Aphrodite PRO en Lingerienet, zijn heel tevreden. We kunnen consumenten weer aansporen om lokaler dan ooit te gaan shoppen. Dit gaan we zeker doen met inspiratieartikels en cadeautips op Lingerienet, die ook jij gemakkelijk kan delen op facebook of instagram.

Sales Agent in Verenigd Koninkrijk op zoek naar nieuw merk
“Ik ben een agent die op dit moment met Mey samenwerkt voor het noorden van Engeland en Schotland.
Graag zou ik aan mijn portfolio nog aan ander merk toevoegen dat het merk Mey mooi aanvult.
Heeft u interesse of wilt u graag meer informatie, gelieve me dan te mailen via ph@philiphorner.com (Engels).”

Trek gratis meer consumenten aan op Lingerienet.be
Het bezoekersaantal op Lingerienet piekt en we merken dat steeds meer consumenten onze store locator bezoeken, rechtstreeks of in de zoektocht naar een merk. Daarom roepen we je op om gratis aanweziger te worden op ons consumentenplatform lingerienet.be.

Hoofdkantoor Essenza Home verhuist in voorjaar 2021 naar Bunnik
Na ruim 18 jaar gevestigd te zijn geweest in Amerongen, verplaatst het Nederlandse interieur- en lifestylemerk Essenza Home in het voorjaar van 2021 haar hoofdkantoor naar Bunnik. Het nieuwe pand is direct gelegen aan de A12 en biedt uitzicht op de Kromme Rijn. Naast kantoren, opent Essenza Home hier ook een b2b-showroom en een brand store voor consumenten.

Opvolging gezocht voor Allure boetiek Grimbergen
Allure boetiek Grimbergen, een speciaalzaak voor luxueuze corsetterie, sleep- en homewear, is op zoek naar opvolging. De boetiek is gelegen in het historische centrum van de Parel van Brabant.

BREAKING NEWS: 100% digitale uitvoering SIL en Interfilière Paris
Salon International de la Lingerie en Interfilière Paris zullen in januari 2021 100% digitaal plaatsvinden.

Het merk Canat gaat over naar Dodo Groep
CTM Style, de dochteronderneming van de Franse groep Dodo, kondigt de overname van het merk Canat aan.

Promise Luxury brengt luxe, lingerie en loungewear samen
De nieuwe collectie van Promise Luxury voor SS21 brengt de termen luxe, lingerie en loungewear opnieuw samen in een oogverblindende collectie. Onderling matchen is mogelijk!