Home > Collecties > LingeriePRO achter de rug: dit waren de hoogtepunten
LingeriePRO achter de rug: dit waren de hoogtepunten

Op zondag 26 en maandag 27 januari opende LingeriePRO alweer de deuren van de Waagnatie voor een massa enthousiastelingen uit de lingeriesector: retailers en standhouders uit de Benelux en verder. Wij verzamelden de hoogtepunten voor jullie.

Calida en The Good Shop @ LingeriePRO
LingeriePRO achter de rug: dit waren de hoogtepunten

Op zondag 26 en maandag 27 januari opende LingeriePRO alweer de deuren van de Waagnatie voor een massa enthousiastelingen uit de lingeriesector: retailers en standhouders uit de Benelux en verder. Wij verzamelden de hoogtepunten voor jullie.

  • Become an InstagramPRO: We kregen EHBI-les, oftewel Eerste Hulp Bij Instagram. Anneke Van Loon van paperweight.be gaf verschillende sessies over het gebruik van Instagram voor retailers. Van haar leerden we hoe je je biografie op Instagram zo efficiënt mogelijk indeelt en we ontdekten ook hoe je een naamtag maakt van je Instagramprofiel. Wens je een artikel over deze Insta-introductie, laat het ons dan hier weten. Wil je zelf nog meer tips ontvangen van Instagramexperte Anneke Van Loon, schrijf je dan in voor haar workshop Instagram for retail op 23 maart 2020.  
 
  • Duurzaamheid is hot: LingeriePRO heeft de noodzaak van dit thema klaar en duidelijk begrepen en deelde die kennis op verschillende manieren met bezoekers en exposanten. In onze Aphrodite PRO las je al meer over hun initiatieven, zoals The Good Shop: een fictieve winkel met enkel een duurzaam aanbod. En in het écht was The Good Shop zeker zo indrukwekkend als beloofd. Je kon snuisteren tussen duurzame modestukken, voelen aan de al dan niet gerecycleerde stofjes en, als herinnering, een hele hoop mooie en inspirerende quotekaartjes meepakken. Of je als winkelier nu ook veranderingen hebt ingevoerd qua duurzaam aanbod? Dat horen we hier graag van jullie.  
 
  • Let’s connect: Met ‘Let’s connect’ als slogan droeg LingeriePRO ‘verbinden’ uit in alle betekenissen van het woord. Heel erg fijn waren de knusse zithoekjes waar bezoekers en exposanten elkaar vragen konden stellen of ideeën konden uitwisselen met een koffie in de hand. De gemoedelijke troef van LingeriePRO was dus ook deze editie weer merkbaar.
 
  • Nieuwe merkjes en vertrouwde spelers: Meer dan twintig nieuwe merken deden hun intrede op de beurs: JJ’s, Bamboo Belgium, Fake Love Swimwear (inclusief Miss België!), Undress Code Swim, Trixie en nog zoveel meer. Maar ook de spelers die al jarenlang een bekend gezicht zijn op de beurs zorgden ook nu weer mee voor een onvergetelijke editie. 

 

Bedankt aan iedereen die een bezoekje bracht aan onze stand! Pas nu gemakkelijk thuis je store locator aan of stuur ons een mailtje voor een helpende hand. 

 
rss feed