Home > Collecties > 100 jaar vakmanschap en lingeriedesign bij Van de Velde
100 jaar vakmanschap en lingeriedesign bij Van de Velde

Met PrimaDonna ontketende Van de Velde een revolutie in de lingeriewereld: de eerste lingerie voor vrouwen met grotere borsten. In 2020 blaast Van de Velde al z’n 100ste kaarsje uit en dat wordt gevierd. Het hele jaar door staan er verschillende events en acties op de agenda, met bijzondere limited editions van Marie Jo- en Prima Donna-ontwerpen.

100 jaar Van de Velde
100 jaar vakmanschap en lingeriedesign bij Van de Velde

Met PrimaDonna ontketende Van de Velde een revolutie in de lingeriewereld: de eerste lingerie voor vrouwen met grotere borsten. In 2020 blaast Van de Velde al z’n 100ste kaarsje uit en dat wordt gevierd. Het hele jaar door staan er verschillende events en acties op de agenda, met bijzondere limited editions van Marie Jo- en Prima Donna-ontwerpen.

Daarnaast zijn er plannen voor op de lingeriebeurzen in Parijs en München en brengt het bedrijf een ‘100 years newspaper’ uit, met veel herinneringen en foto’s. Het bedrijf werkt ondertussen samen met 5000 lingeriespeciaalzaken en heeft 87 eigen multi-brandstores (onder de naam Lincherie en Rigby & Peller). 

Om de missie “Shaping the bodies and minds of women” te verwezenlijken, ontwikkelde Van de Velde het lingeriestyling-concept. Met deze Van de Veldy Academy wilt het bedrijf samen met de verschillende winkels de best mogelijke services bieden aan elke consument door correcte maatbepaling, een gepast onthaal en een goed advies rond snitten, kleur en persoonlijke stijl. 

Leuk detail: Ook het PrimaDonnalogo kreeg een make-over: modern in chic donkerblauw.

Contact: +32 9 365 21 00

 
rss feed