Ontdek snel ons laatste magazine

    HANRO FOREVER: generatie na generatie

    08/10/2021

    Je bewust zijn van kwaliteit is vaak iets dat met de paplepel wordt meegegeven. Als een merk of product je eigen standaarden rond verantwoorde productie en duurzaamheid vervult, geef je dit generatie na generatie door. Daarom start HANRO in oktober de campagne "HANRO FOREVER - THE STORY OF GENERATIONS.

    Ondergoed voor elke generatie

    De focus van deze campagne is omde liefde en loyaliteit voor HANRO doorheen de generaties te tonen, maar ook om de langdurige kwaliteit van de producten in de kijker te zetten.

    De modellen zijn mannen en vrouwen uit verschillende generaties, gekleed in iconische HANRO items en gefotografeerd in de natuur met panoramische uitzichten van de Zwitserse Alpen. Merkwaarden zoals traditie, oorsprong, natuurlijke materialen, tijdloos design en kwaliteitsstandaarden komen hierbij naar voren. 

    Sinds 1884 weerspiegelt HANRO de tijdsgeest van de huidige generatie in de collecties. Dat is hoe bijvoorbeeld de iconische ‘Cotton Seamless’ spaghettitop is ontstaan.

    ”Onze beloften van toen zijn nog steeds de kernwaarden van het merk vandaag”, aldus Stephan Hohmann, HANRO Managing Director. “Steeds opnieuw krijgen we brieven en mails van klanten die zeggen dat hun moeder of grootmoeder HANRO droeg, dus op de een of andere manier is het merk deel van familietradities geworden”.

    Daaraan voegt Christiane Braun, Head of Product Management and Design, toe:

    "Onze iconische ontwerpen zijn luxebasics die, dankzij uitzonderlijke kwaliteit en tijdloos design, nooit uit de mode gaan."

    In Munich verschijnen deze maand verlichte aanplakborden op de straten, online en offline initiatieven, een geprinte brochure en een speciaal visueel handelsconcept voor alle Hanro verkooppunten wereldwijd. Er wordt bovendien samengewerkt met influencers en er staat ook een wedstrijd gepland. 

    Meer over Hanro lees je hier.

    Categorieën: